tommkarl Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 har nå installert Eidsiva bredbånd 1800/300 hos to personer samme uken. Vil bare nevne hvis noen har problemer med å komme på nett og mener selv at de har gjort alt etter oppskriften så har de nok det. Begge gangene opplevde jeg at det lå feil innstillinger i Eidsivas system som standard. Måtte derfor ringe kundeservice slik at de rettet på det, og vips på nett! Hva med å legge en internmelding slik at ikke alle må rette samme feil? Det samme skjedde med farten. Begge abbonnentene skulle ha 1800/300, men hadde ikke mer enn 1200 ved måling......ny telefon til Eidisiva, og skulle du ha sett....feil hos dem igjen! Og det samme skjedde begge gangene...... totalt måtte jeg altså ringe fire ganger for å få ordnet alt hos begge kundene..... Virker som det er litt dårlige rutiner, og dette gjør det vanskelig for nybegynnere. Ellers så er kundeservice raske til å svare og meget hyggelige. Utstyret er også greit å sette opp. Men ikke stol på at alt virker ved første forsøk.....
TheBoz Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Dette er helt klassisk for en kraftselskap isp. Styr unna sier bare jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå