Gå til innhold

Fet projektor til 10.000 spenn!


Anbefalte innlegg

Jeg har følgende problem:

1. Jeg er uvitende innen videoprojekterings-teknologi. (Vet ikke engang om jeg skriver det rett.)

2. Jeg trenger en heftig projektor til rundt ti-tolv lapper.

3. Jeg trenger det fort, for jeg har altfor mange usette DVDer.

 

Det positive er at jeg har en stor og fin hvit vegg, så det er ingen bråhast med lerret. Kan jo venne meg til hvordan det er uten, så nyter jeg bedre forskjellen når jeg en gang skaffer lerretet.

 

Prioriteringer:

Jeg ser ikke noe særlig på TV, så den trenger ikke være superrask å starte opp.

Jeg setter selvfølgelig størrelse, skarphet, passelig lysstyrke og mangel av bildestøy høyt på listen.

Jeg foretrekker relativt gode tilkoplingsmuligheter og furnuftig funksjonalitet.

Jeg ønsker at den skal egne seg godt til både film- og databruk.

Et godt 16/9-bilde er foretrukket dersom om man må velge mellom det og 4/3-format.

(Jeg sitter 4 meter fra veggen og projektoren kan ikke plasseres lenger bak enn dét.)

 

Jeg har hørt positive rykter om BenQ. Acer vil jeg vurdere siden jeg kan skaffe det til en ganske fordelaktig pris. Ellers stiller jeg med blanke ark. :dontgetit:

 

Noen som vet hvordan man bruker trapeskorreksjonen oppgitt på enkelte modeller til å regne ut vinkelen man kan sette projektoren i?

 

Noen der som vet om et bra produkt til drøyt ti? Eller mest for pengene, uten å blakke seg liksom...

Pleeeaase! :D

 

Ha et ellers godt nytt år, en fin kvinne-dag, spenstig kristi himmelfartsdag, god sommer, hjertelig til lykke med burdagen din, og tusen takk for alle svar jeg får!! :roll:

Endret av DarkFader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...