MiniGod Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Vet noen om det er en måte får å kunne starte steam programmer uten å måtte tilkoble nettet? Det er bare en PC i huset som kan ha nett samtidig, så vi flytter ledningen fram og tilbage hele tiden (vi skal få oss router!). Counter strike pleier å klikke noe så inn i h land mye (ca. hvert 10 min, kanskje dere kan hjelpe meg med det å!) så hvis jeg ikke har nettet må jeg gjøre noe annet mens broren min har det gøy med BF2 :'( Vi pleier (hvis broren min insisterer på at jeg har hatt nettet så leng at han skal ha det) å gjøre sonn at jeg logger inn på steam så får han nettet! Det Funker! Pleace help!
Tordenflesk Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Koble deg på nett, logg inn med "husk passord"-saken haket av. avslutt Steam, koble fra nettet. Start Steam. Da skal den spøre om du vil starte i offline mode.
Pantera Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Kjøp en hub eller switch, så er problemet borte. Trenger ikke koste mer enn 3-400 kr. Denne 3Com-hubben holder i massevis.... mvh Pantera
MiniGod Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Det meste funker... men Counter-Strike Source funker ikke, det står: Steam-Error This operation cannot be completed when steam is in offline mode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå