Gå til innhold

Kritikk på mitt første bilde med 350D


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Kjøpt ett 350D på julaften, og dette er det første bilde som jeg tok som ikke var familibilder. Dette er ett utsnitt av ett bilde fra juletreet.

 

Ser at bildet ble mye dårligere når det vises her. Noen som vet hvorfor? Er det noen annen måte å legge frem bildet, uten å laste det opp via denne sida?

 

post-22186-1136440827_thumb.jpg

Endret av fiskekongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei sann

 

Jeg synes bildet er fint, ser at det er kuttet på toppen på den vedlagte versjonen, men fotoknudsen-bildet er ikke kuttet. Synes de mørke partiene på engelen (er det skygger) kler den godt. Det du kunne ha gjort er å bruke et redigeringsprogram, faktisk tror jeg selv paint hadde gjort jobben her; fargelegge med svart over det engelen henger i, slik at hodet blir "rent".

 

Ellers fint bilde! :)

Lenke til kommentar

Fint bilde syns jeg, likte at bakgrunnen ble blå. Passer fint med en hvit/blå-aktig engel, men...

 

ser ut som at det er miden av engelen som er i fokus, burde kanskje heller hatt annsiktet i fokus? også kanskje hatt litt mer luft rundt engelen.. Blir liksom så "trangt" på bildet.

 

Ble det brukt blitz? Det virker ikke slik, men jeg bare lurer =)

Lenke til kommentar

Luft = ikke så tett på engelen, mere bakgrund / "lerret" rundt motivet...

Kunne vært like mye luft oppe & til høyre som de to andre, litt "klemt opp i høyre hjørne"...

 

Men ellers, supert bilde til å være første med nytt kamera.... :)

 

Edit: idiotisk formulering.... ;)

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...