-={espen}=- Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Mens jeg spiller cs(1.6) kommer meldingen oppe i høre hjørnet WARNING: cl_flushEntitypacket. Spillet lagger litt og meld går vekk igjen. Dette skjer enkelte ganger iløpet av rounden. Men skjer ikke hele tiden. Håper på hjelp mvh Espen
A.J Green Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ustabil linje, evt. trådløst internett kan være synderen her. Kanskje rates kan stilles på for å forhindre dette(?) For sikkerhets skyld tror jeg det kan være greit å ikke ha skyhøye rates. Prøv med 80,80 20000
-={espen}=- Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Ja har det... Noen som veit hva slags rates jeg skal bruke da?
Jooakim Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Ja har det... Noen som veit hva slags rates jeg skal bruke da? 5388767[/snapback] Prøv med 80,80 20000 Tror dette kan være pga. trådløs router, mange som får flush av det.
værdama Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 en venn av meg hadde samme problemet. han måtte kjøpe ny router han sin var vell litt gammel og skrøppli men det fungerer hvertfall nå men jeg vil anbefalle deg og prøve alt mulig annet før du kjøper ny router!
Drunken_Master Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det er sant. For å virkelig game må man ha kabel hele veien.
danilovic Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg kan spille CS 1.6 helt fint med WLAN, men jeg har også tilnærmet fri luftlinje mellom nodene, og den er ikke på mer enn 2-3 meter. Daniel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå