Jokko88 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg har plutselig fått det problemet at selv om at jeg er pålogget så ser alle kontaktene mine meg som offline! Jeg kan prate med dem og slik(noe som ikke skulle gått ann når man er offline), så jeg skjønner ikke hva som er feil! Kan dere hjelpe meg?
reds Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Samme skjedde med meg her en dag, men jeg reboota maskina, så var det borte... Prøv å start MSN på nytt, evt. reinnstallere?
Jokko88 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Samme skjedde med meg her en dag, men jeg reboota maskina, så var det borte... Prøv å start MSN på nytt, evt. reinnstallere? 5383333[/snapback] Jeg restartet og da tror jeg at alt var bra en stund, men så fikk en venn av meg som pratet med meg denne meldingen når han pratet med meg: "Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere:". Så installerte jeg på nytt igjen og jeg ble "offline" igjen! Men det var ikke en ordentlig reinstall akkurat for msn husket fortsatt mail adressen min selv etter reinstallen!
xanonymx Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Det funker ved at du avlsutter msn programmer helt (ikke bare logg av msn-en) og starter det på ny.
Gjest mafister Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jokko, så tar du en SKIKKELIG reinnstall av MSN da, du avinnstalerer, og sletter mappen manuelt, så reinnstalerer du.
So|o Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Har akkurat samme problem, har vart i 2 dager nå.. merkelig. Lurer på om det er MSN-nettverket som sliter eller om det er noe med min maskin...
Theoneask Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Er vel mest sannsynleg noke gale med msn-nettverket. Sidan fleire har dette problemet. Ein venn av meg som stod som offline, men var online.
So|o Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Er vel mest sannsynleg noke gale med msn-nettverket. Sidan fleire har dette problemet. Ein venn av meg som stod som offline, men var online. 5384036[/snapback] Er nok nettverket ja.. håper det snart blir i orden.. litt rart at det er sånn flere dager på rad.
xanonymx Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg har hatt det problemet selv, det forsvant da jeg Avsluttet msn og startet det på ny. Det skader ikke å prøve. (du skal ikke bare logge av, men Avslutte programmet).
Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 opplevde noe lignende i går, jeg logger meg alltid på som ''vis som frakoblet'', og jeg fikk ikke skiftet den til noe annet....men nå funker det igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå