Gå til innhold

Folk ser meg som offline i msn!

Jokko88

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått det problemet at selv om at jeg er pålogget så ser alle kontaktene mine meg som offline! Jeg kan prate med dem og slik(noe som ikke skulle gått ann når man er offline), så jeg skjønner ikke hva som er feil! Kan dere hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme skjedde med meg her en dag, men jeg reboota maskina, så var det borte... :)

Prøv å start MSN på nytt, evt. reinnstallere?

Skrevet
Samme skjedde med meg her en dag, men jeg reboota maskina, så var det borte... :)

Prøv å start MSN på nytt, evt. reinnstallere?

5383333[/snapback]

Jeg restartet og da tror jeg at alt var bra en stund, men så fikk en venn av meg som pratet med meg denne meldingen når han pratet med meg: "Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere:". Så installerte jeg på nytt igjen og jeg ble "offline" igjen! Men det var ikke en ordentlig reinstall akkurat for msn husket fortsatt mail adressen min selv etter reinstallen!

Gjest mafister
Skrevet

Jokko, så tar du en SKIKKELIG reinnstall av MSN da, du avinnstalerer, og sletter mappen manuelt, så reinnstalerer du.

Skrevet

Har akkurat samme problem, har vart i 2 dager nå.. merkelig. Lurer på om det er MSN-nettverket som sliter eller om det er noe med min maskin...

Skrevet
Er vel mest sannsynleg noke gale med msn-nettverket. Sidan fleire har dette problemet. Ein venn av meg som stod som offline, men var online.

5384036[/snapback]

Er nok nettverket ja.. håper det snart blir i orden.. litt rart at det er sånn flere dager på rad.

Skrevet

Jeg har hatt det problemet selv, det forsvant da jeg Avsluttet msn og startet det på ny. Det skader ikke å prøve. (du skal ikke bare logge av, men Avslutte programmet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...