Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter her med nok penger, og lurer på hvilken mobil jeg skal velge? Skal jeg velge nokia n70 eller n90?

 

Hvorfor? :w00t:

5380016[/snapback]

 

 

N90 og N70 er to utseendemessig ulike telefoner.

Om utseende har noe å si må du jo selfølgelig gjøre deg opp en mening om hva du liker best.

N90 er en stor telefon en riktig råtass med Series 60 OS, skjermen har høyere oppløsning enn N70 og har Carl Ziess godkjent linse som vil gi klare og gode bilder.

På grunn av denne linsen har ikke N90 vibrering.

N70 og N90 har samme oppløsning på bildene og filmklippene.

 

I bunn og grunn så er telefonene ca. like innholdsmessig i funksjoner som camera oppløsning, os, tilkobling, osv. eneste forskjellen er innpakkningen.

 

Skulle jeg valgt en av de to hadde jeg nok tatt N70, den er billigere og har det samme som N90.

 

GSMarena sammenligning av telefonene.

 

Men for min del velger jeg å vente til N80 kommer ut. :dribble:

Lenke til kommentar

Nå er det sånn at det egentlig ikke er så veldig stor forskjell på kameraene i disse telefonene. Både stillbilde- og videooppløsninga er den samme. Den eneste forskjellen er N90s Zeiss-linse og autofokus.

 

N90 er en helt enorm telefon. Den er rett og slett kjempesvær! N70 er omtrent like stor som N90 er sammenfoldet, du kan jo selv avgjøre om det er viktig å ha en liten telefon, men for mange er størrelsen avgjørende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...