superbrum Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Hei! Jeg har Windows XP Home Edition. Nå vil jeg gjerne ha Office XP også. Siden jeg er student, vil jeg gjerne ha student-lisens på produktet. Men uansett hvor jeg ser så finner jeg bare oppgraderingsversjonen av Win XP student, og da også i Proffesional-utgave. Men jeg kan vel ikke benytte meg av denne så lenge jeg ikke har Office fra før på maskinen?
kindings Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Det var hvertfall slikt før, det var noe snakk rundt lanseringen av Win2000 at oppgraderingsversjonene skulle bli fullstendige, men jeg er også usikker. Oppgraderingsversjoner fra MS er noe sprøyt, som bare MS tror på. Alle som har brukt Windows vet at dersom man har behov for reinstallasjon/oppgradering er eneste(hvertfall beste) mulighet "format c:". Å oppgradere på noe som er "bugget" kan umulig føre til noe godt etter min mening/erfaring. Jeg liker å føre samme analogien med andre MS produkter, f.eks office. [ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-09-08 16:20 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå