MC2 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Hei Lurer på om det finnes noen funksjon som kan hente "outputen" fra en fil. - include() henter source koden og kjører den med det samme. - file_get_contents() henter alt, ink source kode og skriver det rett ut. med outputen mener jeg da det som nettleseren får. altså hva som blir igjen etter at de diverse scriptene har kjørt osv. håper noen skjønner hva jeg mener.
RipZ- Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Så lenge du bruker den eksterne URLen til filen, vil du få outputen. I stedet for file_get_contents('minfil.php') bruker du file_get_contents('http://server.com/minfil.php')
MC2 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 ok, det visste jeg ikke. skal prøve. takk.
MC2 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 nja... det er ikke helt det jeg vil frem til...
Torbjørn Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 får jeg lov å spørre i hvilken sammenheng du trenger å gjøre dette?
MC2 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 vel, det kan være litt vanskelig å forklare. men når jeg har bygget ferdig CMS's mitt (kan ta en stund) så kan jeg vise deg, om du er interessert.
Torbjørn Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 grunnen til at jeg spør, er at dette høres ut som det kan løses på en helt annen måte
MC2 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 nja... det er vanskelig å forklare hva jeg vil frem til... bygger på et CMS++ system, og det består nå av ganske mye, og har prøvd med include(/top/root/dir/osv) men virker ikke helt som jeg vil ha det. Som sagt, vanskelig å forklare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå