Bottekott Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Heisann! Kjøpte GW for en stund siden.. Har spillt litt innimellom, men ikke så ofte. Har i det siste spillt en del igjen sammen med en kammerat. Ble level 20 her om dagen og i kveld skal jeg descende (hvis jeg får tid). Vi er for tiden medlem i en norsk guild hvor ingen har vært online på mindre enn en måned. Så vi er vell ute etter en litt mer aktiv guild . Så.. Regner med noen her er medlemmer i en norsk guild som kanskje har lyst på 2 nye members? Har ikke fått testet noe PvP ennå, men må vell det snart.. Og da kan det være kjekt å ha noen å spille med
DurinVIII Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Hva heter guilden du er i nå? Og uansett, om du spør i laughallen på gwnorge.net så er sjansene for at du får deg et guild ganske store
Bottekott Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Hva heter guilden du er i nå? Og uansett, om du spør i laughallen på gwnorge.net så er sjansene for at du får deg et guild ganske store 5372285[/snapback] Supert. Takk for det. Husker ikke helt navent på den, men forkortelsen er efta.. Hvis jeg husker riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå