Gå til innhold

Skjermkorttrøbbel på 1557GLS


Anbefalte innlegg

Satt igår og surfet litt på internett før 1557en plutselig frøs helt (fikk ikke rørt på musa eller noe). Prøvde å reboote, men fikk ikke noe bilde i Windows. Dvs. har bilde mens Windows loader, med den progress-baren. Men da innloggingsbildet skulle kommet ble det svart.

 

Idag har jeg reinnstallert Windows, og alt gikk helt fint inntil jeg la inn skjermkortdriveren, da dukket samme problemet opp igjen. Har prøvd flere forskjellige skjermkortdrivere, alle med samme resultat. Nå har jeg deaktivert skjermkortet, og det fungerer jo forsåvidt, men det er jo ikke akkurat noen permanent løsning.

 

Skjønner jo at dette ikke lover så veldig godt, men er det noe jeg burde sjekke før jeg sender inn hele skiten (er vel reklamasjonssak dette?) Syns bare det er rart at skjermkortet bare tok kvelden så plutselig, spesielt siden det ikke ble brukt hardt engang. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Japp, det er jo planen det... men jeg bruker denne pcen som desktop OG til skolebruk, er det litt drit å sende den fra seg :\ Burde jeg ta backup av viktige ting på HDen før jeg sender den avgårde? dette har jo ingenting med harddisken å gjøre.

5374246[/snapback]

Jeg ville ha tat backup for å vere sikker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...