LowBalls Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hei! jeg innstallerte BF2 på lørdag, og det gikk fint. jeg la det innpå disk D som har 150GB igjen og så har jeg en C disk på 10GB som det er igjen 1.35GB på så når jeg hadde laste ned BF2 Patch så står det at jeg trenger 3000MB for å innstallere, men bruker den C disk på dette? trodde alt gikk til D disk? så prøvde jeg SF men samme probleme, bare at den trengte 2200MB. noen forslag til hva jeg skal gjøre? eller må jeg formatere hele disken, og gjøre C større? ps: fikk ingen valg på hvor jeg skulle innstallere Patch og SF, fikk bare valg på BF2 og da valgte jeg D er dette riktig postet? eller skulle det gått under hardware ? Endret 1. januar 2006 av alex91
PsychoDevil98 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 (endret) Bf2 og sf krever av en eller annen merkelig grunn at du må ha et visst antall gb ledig på partisjonsdisken. Bf2 krever 3 gb ledig plass. Forøvrig er dette problemet nevnt utallige ganger før Bruk et ryddeprogram(ccleaner?) for å slette unødvendige ting på disk c, eller formater som du nevnte Edit: leif* Endret 1. januar 2006 av PsychoDevil98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå