Gå til innhold

Bærbar til skole


k3rm0r

Anbefalte innlegg

Har sett på endel bærbarer, men finner ikke helt ut hvem eg skal kjøpe.

 

Det eg er ute etter er en veldig rimelig bærbar, maks 9tusen. dess billigere dess bedre ^^

 

Det MÅ være 512 MB ram

60gig HD er også minimum

1.4ghz P-M

skjermkort er eg litt usikker på, spilling blir det ikke så veldig mye av. muligens noe Sims2. så om det er viktig med noe annet en interigert er eg usikker på.

må ha trådløst netverkskort(helst innebygd)

Ikke alt for stor og tung.

DvD brenner er også en pluss men ikke noe krav ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

min acer aspire 1680 trekker BF2 veldig lett og koster ikke mer enn 8000 kr her har du link: http://www.cshop.no/PartDetail.aspx?q=p:834900;c:36159;r:pg enkel og grei pc, jeg bruker den hverdag på skolen, har ikke hatt problemmer med den enda! jeg har lese og skrivevansker og har hatt mange bæabre så jeg har mye erfaringer med forskjellige bærbare!

 

du har mange andre bærbare rundt omkring, men skal du ha en god pc til skole er acer en veldig godt kjøp! tillegg så veier ikke min mer en 3 kg

Lenke til kommentar
min acer aspire 1680 trekker BF2 veldig lett og koster ikke mer enn 8000 kr her har du link: http://www.cshop.no/PartDetail.aspx?q=p:834900;c:36159;r:pg enkel og grei pc, jeg bruker den hverdag på skolen, har ikke hatt problemmer med den enda! jeg har lese og skrivevansker og har hatt mange bæabre så jeg har mye erfaringer med forskjellige bærbare!

 

du har mange andre bærbare rundt omkring, men skal du ha en god pc til skole er acer en veldig godt kjøp! tillegg så veier ikke min mer en 3 kg

5367887[/snapback]

 

 

er ikke helt fornøyd med AMD på bærbarer, liker litt Intel bedre der, men den ser jo helt grei ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...