Gå til innhold

Kicket fra battlefield.no #07 office UTEN GRUNN


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Ok, siden du tydeligvis ikke forstod posten min så får jeg forklare.

Den første delen var til trådstarter (og alle andre), som spillte på en av battlefield.no sine cs:s servere. (eller alle battlefield.no serverne generelt).

 

Den siste delen var til nabbis (som jeg skrev), som tydeligvis har spillt på en av bf2-serverne eller noe siden han skrev følgende. "Ble kicket en gang fordi jeg skjøt ned helikopteret til han som var admin". Han har mest sansynlig blitt kicket p.g.a baserape, for jeg har iallefall ikke sett så mange helikopter i cs:s. Nå vet jeg ikke hva du røyker mens du spiller da... :cool:

 

Sånn, håper det var en god nok forklaring. Og i tilfelle du ikke vet det, Joakim, hvis du spiller på surf-serveren deres så er det ikke lov å drepe noen i spawn. ;) Dette gjelder selvfølgelig cs:s

Endret av stalker.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, kan som bf.no admin si at serverne ikke reserverer slots til admins, og dermed ikke kicker for å få folk fra "clanen" inn på serveren.

bf.no er ingen clan men et gaming community, der admins gjør jobben med å renske ut serverne for alle som bryter reglene på en alvorlig måte.

Ønsker du å klage på noe så er det bare å gå på klagemuren i www.battlefield.no, så vil saken bli behandla:)

 

Mvh |#Abusive|> Nighte [bf.no]

Endret av AciD18
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...