patt28 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 (endret) har nettop fiksa å instalere bf2:sf men når jeg kommer inn på sf får jeg denne meldingen: Your cd-key istalled with battlefield 2: special forces expansion pack is not valid, to purchase a real copy of battlefield 2:special forces press the button below.Så da får jeg ikke joine noen servere :( jeg har jo en original bf2 2 og bf2:sf ! med cd-key og alt... skjønner ikke hvorfor jeg får denne meldingen. trenger hjelp Endret 1. januar 2006 av patt28
JonH Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Du er ikke den eneste som har problemer med originale cd-keys, jeg har hatt problemer med SimCity 4. Ikke kan jeg registrere det heller, siden keyen tydeligvis er i bruk! Ta kontakt med produsenten og forklar problemet, så kanskje det ordner seg?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 (endret) har nettop fiksa å instalere bf2:sf men når jeg kommer inn på sf får jeg denne meldingen: Your cd-key istalled with battlefield 2: special forces expansion pack is not valid, to purchase a real copy of battlefield 2:special forces press the button below.Så da får jeg ikke joine noen servere :( jeg har jo en original bf2 2 og bf2:sf ! med cd-key og alt... skjønner ikke hvorfor jeg får denne meldingen. trenger hjelp 5366637[/snapback] Hvor mange ganger skrev du koden? Hos meg skirver jeg den bare igjen en til to ganger så virker det, fordi at mange skriver koden feil første gang... EDIT: WEEE, innlegg nr. 400 EDIT2: Oi, JonH skrev ferdig innlegget sitt 1 sek før meg Endret 1. januar 2006 av Slettet+56132
patt28 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Du er ikke den eneste som har problemer med originale cd-keys, jeg har hatt problemer med SimCity 4. Ikke kan jeg registrere det heller, siden keyen tydeligvis er i bruk! Ta kontakt med produsenten og forklar problemet, så kanskje det ordner seg? 5366691[/snapback] ok takk! ringer ea imorra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå