Løve Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Hei Har akkurat skaffa meg en greie med bare CSS og HL2: DM, ikke noe singelplayer. Jeg tenkte å slenge på noen ekstra modder til spilla, slik som Dystopia, men jeg får dem ikke helt til å dukke opp i steam. Har putta dem i Steam\SteamApps\Mitt Brukernavn\, men de dukker fortsatt ikke opp...
Morfiril Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Da skal i Steam\SteamApps\SourceMods Ikke Ditt Brukernavn
Løve Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Da skal i Steam\SteamApps\SourceModsIkke Ditt Brukernavn 5366040[/snapback] Hm, ja, prøvde det, men det funker fortsatt ikke.
Dr.Ittsekk Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Hei Har akkurat skaffa meg en greie med bare CSS og HL2: DM, ikke noe singelplayer. Jeg tenkte å slenge på noen ekstra modder til spilla, slik som Dystopia, men jeg får dem ikke helt til å dukke opp i steam. Har putta dem i Steam\SteamApps\Mitt Brukernavn\, men de dukker fortsatt ikke opp... 5363435[/snapback] Hvilket program bruker du for å finne servere å spille på? Vanligvis må man resarte maskinen for at steam skal finne mod'n. Dystopia og alle andre steam modder jeg har vært borti skal ligge under Steam\SteamApps\SourceMods Lykke til
Løve Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Skrevet 2. januar 2006 Har restarta alt og alt det der. Skulle ligge i riktig folder og, men det kommer fortsatt ikke opp i Steam at det er noen Dystopia mod der. Vet ikke om det har noe med at jeg ikke har HL2, har bare CS:S og HL2:DM.
Løve Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Du legger dem i dinmail -> half-life 5376303[/snapback] Det er snakk om HL2 mods her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå