iau Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Etter å ha installert PowerDVD forsvant lyden fra PCen min. Har også vært borti samme problemet med PowerDVD på en annen PC tidligere. Er det noen som kjenner problemet og kan veilede meg i hvordan problemet kan løses? Jeg har sjekket alle innstillingene for lyd på PC og det er riktig. Kun PowerDVD som ikke vil ha lyd. Siden det var en ordinær DVD-film og nyinnstallasjon av PowerDVD synes jeg det er underlig om den mangler codecs for lyd, eller hva det nå kan være.
ShyFx Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Er det demo/trial av powerDVD? mulig den må registreres for og få aktivert lyd å sånn. Mener å ha vært bortig det problemet før bruker selv winDVD 7, syns det er mye bedre
iau Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Nei, det er PowerDVD 6 Gold. Kjøpt og betalt, men nå kanselerte jeg bestillingen siden jeg ikke gidder fikle mer med det.
Admin'c Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 hmmm, sjekket options og stilt inn hvor den skal sende lyden om det trengs? Her virker det ypperlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå