Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm ved oppstart:(


Anbefalte innlegg

Heihei :)

Lurer på om noen veit hva som kan ha skjedd..?

 

Hadde sitti en vanlig dag på datan og spelt, tenkte kanskje jeg trengte fler kontakter til ledningene til maskinen, så jeg skrudde av maskinen satte inn en sånn sjøteledning for å få det mer ryddig, jeg satte inn kontaktene igjen og startet maskinen, den startet helt fint helt til den ble svart..

 

Tenkte kanskje det var noe feil med kontakta, men da jeg bytta igjen var skjermen fortsatt svart. fikk beskjed fra venner og sånn om at det kanskje var hovedkort og prosessor som hadde streika , men da jeg kjøpte ny prosessor og hovedkort funka den fortatt ikke.. så nå er jeg nok på leiting etter et nytt skjermkort..

 

Prøvd skjermkortet i alle slottene og i andres maskiner, funker nok ikke.. Så har en ganske stor følesle på at det er den som er hærpa

 

Det er ikke skjermen som er gæli, prøvde den på andre maskiner, og da funka den helt fint. Har foresten denne skjermen http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311135

 

Håper noen har peiling på detta:) Byner å bli drit LEI :thumbdown:

Endret av Nuffeen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...