Gå til innhold

Går det ann og spille på denne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo spille nesten alle spill, men det kommer an på hvilken oppløsning eller grafikk du vil kjøre spillene på. Du kan nok spille de fleste spill på 800x600, men det vil ikke se noe bra ut da. Du må nok opp noen kroner hvis du skal spille på full oppløsning :thumbup:

5360195[/snapback]

Ok .. spiller ikke så mye krevende spill som bf2 osv.. men spiller en del cs! tror du det går fint og spille på 1024x768 ?

Lenke til kommentar
Du kan jo spille nesten alle spill, men det kommer an på hvilken oppløsning eller grafikk du vil kjøre spillene på. Du kan nok spille de fleste spill på 800x600, men det vil ikke se noe bra ut da. Du må nok opp noen kroner hvis du skal spille på full oppløsning :thumbup:

5360195[/snapback]

Ok .. spiller ikke så mye krevende spill som bf2 osv.. men spiller en del cs! tror du det går fint og spille på 1024x768 ?

5360264[/snapback]

Så klart du kan spille cs :thumbup:

Lenke til kommentar
Du kan jo spille nesten alle spill, men det kommer an på hvilken oppløsning eller grafikk du vil kjøre spillene på. Du kan nok spille de fleste spill på 800x600, men det vil ikke se noe bra ut da. Du må nok opp noen kroner hvis du skal spille på full oppløsning :thumbup:

5360195[/snapback]

Ok .. spiller ikke så mye krevende spill som bf2 osv.. men spiller en del cs! tror du det går fint og spille på 1024x768 ?

5360264[/snapback]

Så klart du kan spille cs :thumbup:

5360370[/snapback]

hehe, ok! ;) kunne ikke det på den forige.. men det var jo en celeron 2,2 med intregert skjermkort da ;D

Lenke til kommentar

Tror du heller skulle spurt: Hva får jeg for 6500kr. Da hadde vi anbefalt AMD 3200+, X800GTO, nForce 4 HK, osv. osv.... Ikke for å "bring you down", men per definisjon ble nok det der et bomkjøp sett utifra hva du kunne fått...

 

Faen ta alle disse jævla OEM selgerne som kun bruker P4! Villeder jo alle og enhver uten peiling!

Lenke til kommentar
Tror du heller skulle spurt: Hva får jeg for 6500kr. Da hadde vi anbefalt AMD 3200+, X800GTO, nForce 4 HK, osv. osv.... Ikke for å "bring you down", men per definisjon ble nok det der et bomkjøp sett utifra hva du kunne fått...

 

Faen ta alle disse jævla OEM selgerne som kun bruker P4! Villeder jo alle og enhver uten peiling!

5364700[/snapback]

kjøpte HK for ganske lenge siden .. da hadde jeg ikke noe peiling.. så jeg trodde det var samme om det var socket 939 eller 775.. men man lærer av sine feil .. så neste gang blir det AMD .. skal snart kjøpe 1024 mb ram til, så det hjelper vel endel..

Lenke til kommentar
Du greier helt fint å spille CS 1.6 (hvis det er det du mener med CS) Du greier fint å spille CS Source også, bare at du vil ikke greie å spille det på 1280x1024 med alt av AA og AF skrudd på, til det blir maskina noe liten.

5361991[/snapback]

Ok, men tror det skal gå greit.. er fornøyd om jeg kan spille med 1024x768(?) jeg..

Endret av frodo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...