Jump to content
Sign in to follow this  
Teodor1979

ASUS A8N : PC restarter uten grunn

Recommended Posts

Har akkurat skaffet meg et ASUS A8N SLI Premium. Har installert windows og alle programmer & spill.

Har skjedd 2 ganger nå at maskinen plutselig har tatt en restart helt av seg selv. Har sittet i windows eller mozilla de to gangene dette har skjedd så noe temperaturproblem skal det vel ikke være. (Har spilt både FEAR og FARCRY uten problemer)

Maskinen ser ut som dette:

AMD SAN DIEGO 4000+

4X512 PQI TURBO DDR (2-2-2-5)

EVGA GF 7800GT CO

BIOS er rev. 1008 på HK.

På forhånd takk for tips!

Hadde et lignende problem med mitt a8n-sli og pov 7800gt. Problemet viste seg å ligge i driverne til skjermkortet. Husker ikke helt hvilken versjon jeg endte opp med (sitter på en annen maskin nå), men jeg lurer på om det var 81.88?

Er jo et forsøk verdt ihvertfall. Utrolig irriterende når ting ikke fungerer :)

Edit: Hvilken strømforsyning har du?

Edited by Joachim Murat

Hadde et lignende problem med mitt a8n-sli og pov 7800gt. Problemet viste seg å ligge i  driverne til skjermkortet. Husker ikke helt hvilken versjon jeg endte opp med (sitter på en annen maskin nå), men jeg lurer på om det var 81.88?

Er jo et forsøk verdt ihvertfall. Utrolig irriterende når ting ikke fungerer  :)

Edit: Hvilken strømforsyning har du?

5358970[/snapback]

Hei og takk for raskt svar :) Jeg bruker 81.98 driverne nå så det er jo mulig at disse kødder d til.

Jeg har en ANTEC 450w psu, men har i tankene å skifte den ut med en Hiper 580w. Har slått meg at ANTEC'en kanskje ikke strekker helt til

Hm, kunne jo prøvd med noen andre drivere og sett om det var det (husk å fullstendig fjern de gamle først). Kan anbefale den Hiper-psu'en, har den selv, men vet ikke om det er den som er problemet.

Lykke til ihvertfall! Kanskje noen andre her inne har noen andre tips?