Villmink Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Hei. Måtte reinstallere XP i forbindelse med oppgradering av maskinen for noen uker siden og tok vare på folderen "C:\GTL\UserData" fra den gamle installasjonen. Da jeg fikk installert spillet på nytt og kopiert folderen til riktig sted fant jeg ut at jeg hadde mistet alle pengene jeg hadde tjent og bilene jeg hadde kjøpt og vunnet. Hva mer burde jeg tatt vare på for å få det slik som det var?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå