Gå til innhold

verdt å bytte/sende inn xbox360?

And.rs

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har en 360 som henger seg i pgr3 (ingen andre spill) I stad oppdaget jeg at bildet flimret skikkelig i noen sek, mens jeg lastet ned quake demoen (flimret i masse forskjellige farger) vet ikke hvordan jeg skal forklare det egentlig...

men spørsmålet mitt er da: er det verdt å sende den inn? er første gang jeg merker dette i det hele tatt og det er jo ikke noe problem for meg egentlig, men er det kansje et problem som vil utvikle seg?

takker for svar... ;)

Endret av ReSSaA
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg ville iallefall kontaktet Microsoft og hørt hva de hadde å si om saken, men det høres ut som du har fått en småkjiip box. Jeg antar du har gått over alt av kabler og sjekka at de sitter som de skal.

Skrevet
Jeg ville iallefall kontaktet Microsoft og hørt hva de hadde å si om saken, men det høres ut som du har fått en småkjiip box. Jeg antar du har gått over alt av kabler og sjekka at de sitter som de skal.

5359299[/snapback]

ja kabler sitter som de skal, så er vel selve maskinen tror jeg...

Skrevet
har en 360 som henger seg i pgr3 (ingen andre spill)

Når er det den henger seg da?Hvis det er når du driver å fikler med dashboardet mens du er in game på PGR3 så er dette et kjent problem og er høyst sannsynlig relatert til spillet.

Skrevet (endret)
har en 360 som henger seg i pgr3 (ingen andre spill)

Når er det den henger seg da?Hvis det er når du driver å fikler med dashboardet mens du er in game på PGR3 så er dette et kjent problem og er høyst sannsynlig relatert til spillet.

5359695[/snapback]

ja ok, det er når jeg er inne på dashboardet så da er jo den grei, takk for hjelp :) ..

Har sett det noen andre med lignende flimmer problem, noen som vet hvordan de løste det? :hmm:

Endret av ReSSaA
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Det kan jo være antall hertz som TVen din kjører på - dersom du kjører på 60Hz, sett om til 50Hz.

At PGR3 henger seg når man ser på folk sine gamercards i Online Lobbyen er et kjent problem, dersom du bare tar tid og lar hele cardet loadet før du går videre, så går det visstnok greit.

Skrevet
Det kan jo være antall hertz som TVen din kjører på - dersom du kjører på 60Hz, sett om til 50Hz.

At PGR3 henger seg når man ser på folk sine gamercards i Online Lobbyen er et kjent problem, dersom du bare tar tid og lar hele cardet loadet før du går videre, så går det visstnok greit.

5362052[/snapback]

ja ok, skal prøve det ut etterpå...

Skrevet

maskina mi hang seg også her om dagen med pgr3, men det var rimelig varmt på rommet, så jeg tenkte kanskje det var derfor, så jeg lufta litt og merka ikke noe mer til det problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...