Jokko88 2 Report post Posted December 30, 2005 DVD-ROMen min er "låst" i den stillingen den er på bildet, den vil ikke gå inn! Dette skjedde etter at jeg kom borti den med kneet mens den var åpen. Er den ødelagt eller er den låst på en eller annen måte? Quote Share this post Link to post
Jokko88 2 Report post Posted December 30, 2005 (edited) Et bilde til så kan dere se litt bedre: Edited December 30, 2005 by Jokko88 Quote Share this post Link to post
Simma89 0 Report post Posted December 30, 2005 det er meget mulig at den er ødelagt.. men jeg ville forsøkt å "lirke" den inn igjen.. Prøv å press den inn.. skjedde det sammme med meg da funka det og presse den inn.. hvis du har samme problem burde dette funke for deg og.. Quote Share this post Link to post
Jokko88 2 Report post Posted December 30, 2005 Jeg klarte ikke å dytte den inn, men klarte å dra den helt ut. De ser ikke us som den har knekt eller fått noe skade, men hvordan skal jeg få den inn igjen? Quote Share this post Link to post