elgizmo Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Plutselig her en dag da jeg skulle bruke DAEMON tools 4.0 så får jeg en feilmelding hver gang jeg skal starte det. "daemon.exe har et problem og må lukkes" Har prøvd å uninstallere det men da får jeg bare feilmeldinga "Setup is unable to validate installation". Hjelper heller ikke å reinstallere det. Får bare den samme feilmeldinga. Så hvordan blir jeg kvitt dette problemt og får programmet til å fungere som det skal??
Tordenflesk Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 -fjern mappa til Daemon tols i \Program Files -Fjern driver-filene(Finner du ut i "Device manager") -Kjør register-rens med Regsupreme.
elgizmo Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 prøvde men det løste ingen problemer. Andre løsninger?
Tordenflesk Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 (endret) Sikekr på at du har fjerna alle driver-filene? Du må fjerne driver-filene til P&P-extension. Finner ut navna på de her: Endret 30. desember 2005 av Tordenflesk
elgizmo Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Sikekr på at du har fjerna alle driver-filene? Du må fjerne driver-filene til P&P-extension. Slik ser det ut nå iallefall Noe her som skal fjernes?
Tordenflesk Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Slik ser det ut nå iallefallNoe her som skal fjernes? nei, du må under System Devices og så plug & play BIOS extension/ PnP BIOS extension, gå inn i driver details for den, og så finne ut navnet på driveren til den, så slette den fila.
elgizmo Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 litt dumt spm men hvor finner jeg "system devices" ? Finner det ikke. mulig fordi jeg har norsk version
Tordenflesk Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 er noe lignende denne: du må fjerne. jeg bruker Daemon Tools 3.47, så navn på forskjellige ting kan være litt forskjellige.
elgizmo Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 slik ser det ut til meg ser ingen som tilsvarer dine beskrivelser
elgizmo Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 hmmm nei det tror jeg da ikke. hva er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå