Zindex Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 (endret) Etter jeg installerte WoW på nytt får jeg ikke opp om enemies er "tapped". Er det noe jeg ikke har skrudd på eller er det en addon jeg ikke har lagt inn? Endret 30. desember 2005 av Zindex
Reached Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 dette er en addon men hadde vært veldig fint om Blizz hadde lagt det inn i spillet
Zindex Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Jeg bruker Insomniax, men ikke alt som følger med. Hvis noen vet hva jeg må huke av for så hadde det vært fint.
Runepune Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Mulig jeg ikke er helt oppdatert på UI fronten men hva skal man med en mod som viser om noe er tapped? Er det for å effektivisere AoE'ing? Du har vel sett at kanten på mob-portrettet (i mangel av et bedre ord) blir rød når du har "engasjert" mob'en
Zindex Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Nei, tror faktisk ikke jeg har merket noe til det. Skal teste det ut nå. Grunnen er at jeg ikke gidder å engasjere fiender som jeg ikke får loot fra. Spesielt når det er mange om benet så kan jeg raskt forflytte meg til neste mob.
.V. Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Det som er i standard-UI er at du ser om noen andre har tagget moben, ved at baren der navnet står blir grå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå