just-_-me Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Behydro, tror du heller skal benytte deg av "matrosen" sitt tilbud, jeg får nok ikke til noe;) Endret 1. februar 2006 av just-_-me
matrosen Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 skal ikke ha noe spesielt for kondensatorerne... kanskje en tjeneste i form av tekniske spørsmål i framtiden
Behydro Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 høres meget bra ut matrosen.... sender deg en meld jeg
matrosen Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 høres meget bra ut matrosen.... sender deg en meld jeg 5537774[/snapback] Den er grei... får finne fram loddebolt og tinnsuger jeg da....
matrosen Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Du skulle kun ha 6 x 10 000 uf 80V kondensatorene? Har også 2 stk 6800uF 50 V hvis du trenger.... Har også en del annet av strømforsyninger, tranistorer osv hvis du trenger... Driver med bygging av stero forsterker og ria forsterke (hobbybasis) Endret 1. februar 2006 av matrosen
Behydro Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 jeg tar i mot med stor takk alt jeg får jeg...... finner som oftest en bruk for det meste
matrosen Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 jeg tar i mot med stor takk alt jeg får jeg...... finner som oftest en bruk for det meste 5537892[/snapback] Sender en eske med litt av verdt på fredag jeg da..
Behydro Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 TUUUUUUUUSEN TAKK Bare hyle ut om du trenger assistanse til noe eller om det er noe annet fornufitg jeg kan ordne for deg.
matrosen Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Har et lite problem her... Loddestasjonen min har tatt natta og jeg får derfor ikke kondensatorerne av printkoret som er rimelig stort... Får dra på clash ohlson i morgen og kjøpe en ny.... Sender det på lørdag istedet da...
Behydro Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Skrevet 2. februar 2006 såpass.... skal vel alltids overleve en ekstra dag... hehe gler meg til å prøve å få fyring på denne saken, tenkte e skulle dra ut på labben på høyskolen og gjøre skikkelige målinger på rippel og effekt forbruk
matrosen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hei. Nå drar jeg ned å posten og sender deg delene... Sender deg en PM med pakkenummer for sporing senere. Endret 7. februar 2006 av matrosen
Behydro Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 O lykke og glede..... Taker, bukker og bøyer meg i støvet Får hive opp en sponsor log på prosjektet... heheh
Behydro Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Noen som har ett tips på hva effekt faktor man skal regne med når man skal finne trafo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå