Jump to content
Sign in to follow this  
Stigma

Goodway USB share-switch (hvor er knappen?)

Recommended Posts

Hey,

Har nettop kjøpt

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&P...448X80203511540

til jul.

Den enheten jeg fikk er identisk til bildet, bortsett fra at den er svart, og mangler knappene. Likevel så stor det i produktbeskrivelse, manual og på boksen at den kan switche via software and "manual push button".

Jeg kan dog ikke finne noe slags knapp på boksen, så eneste måte jeg har funnet til nå for å switche mus/tast fra en maskin til en annen er å alt-tabbe tilbake til windows of brukte det tungvindte programmet (designet for drag&drop idioti og ingenting annet). Ikke engagn noe hotkeys for å få programmet til å gjøre det raskt og greit.

Så... Kjenner noen denne modellen? Er det jeg som er dum, eller er denne (nyere?) utgaven av switchen bare uten knapper av en eller annen grunn? Finnes det noen annen måte enn å bruke det latterlig tungvindte programmet for å bruke den? Hvis ikke så må jeg nesten snakke med butikken og høre om de faktisk har noen versjoner med knapper.

Heck, jeg kan jo få samme funksjon ved å sitte og dra ut kablene som går fra switch til PC'ene for å switche enhtere. Det funker jo forsovidt fint, men hvorfor de hadde knapper og så fjernet dem uten å gi en ny funksjon som gjorde dem overflødige virker veldig rart...

Håper noen kan gi innsikt =)

-Stigma

Edited by Stigma