Gå til innhold

Vilket yrke passer best til Warlock?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo ikke noe krav å egentlig velge yrket som passer best til din klasse. mange velger også yrker utifra hvor lett man kan tjene penger på det eller om det har morrsome gadgets som enginering.

 

selv kjører jeg mining/enginering på min warlock alt, tjener penger på mining mens jeg har det gøy med alle duppedittene man kan lage med enginering :-)

 

ellers så er vel som nevnt enchanting og tailoring det mer vanlige.

Lenke til kommentar
kva man lage som enginering da?

 

Blir Enchanting og enginering for dumt? du tener vel ikkje noko spes på nokon av delane?

5351214[/snapback]

 

vel enchanting er dyrt å drive med men får du tak i noen fete recipies kan du tjene godt.

 

enginering er vansklig å tjene på, er mest for egen nytte, og det blir fort dyrt uten mining.

 

men man kan jo lage battle chickens, mithril dragonlings, deathray, shrink ray og masse annet :-)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...