Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med åpning av porter


Anbefalte innlegg

Heisann.

Ruteren jeg har problemer med å åpne porter på er en 3Com OC Wireless Gateway-ruter. Denne, for å være mer presis.

 

Det er ikke jeg som eier denne ruteren, men en venn av meg. Jeg har tidligere åpnet porter på to andre rutere (en av dem er en annen 3com ruter), men på denne finner jeg ikke ut hvor det skal gjøres. Selve ruterens oppsett er likt min 3com-ruters oppsett, men jeg finner ikke den delen jeg selv bruker. Hos meg går jeg inn på ruteren for så å gå på "Firewall" og "Virtual Servers". På hans ruter finnes ikke sistnevnte meny.

 

Er det noen som vet om et annet sted dette kan gjøres, eller er det bare jeg som surrer?

 

Takker for hjelp på forhånd ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan?

 

Her er et skjermkort av hvordan det ser ut.

 

Ser ikke ut til at valgene er så mange, kan det være noe under "NEW" jeg skal velge? Slik ser det iallfall ut der.

 

Edit: Sorry for newbspørsmål, men hvordan ser jeg den interne IPen min igjen? Hva skriver jeg under "kjør"? Jeg trodde det var "ipconfig", men det viste seg å være feil.

 

Takker for hjelp hittil.

Endret av dodraugen2k
Lenke til kommentar
Hvordan?

 

Her er et skjermkort av hvordan det ser ut.

 

Ser ikke ut til at valgene er så mange, kan det være noe under "NEW" jeg skal velge? Slik ser det iallfall ut der.

 

Edit: Sorry for newbspørsmål, men hvordan ser jeg den interne IPen min igjen? Hva skriver jeg under "kjør"? Jeg trodde det var "ipconfig", men det viste seg å være feil.

 

Takker for hjelp hittil.

5353230[/snapback]

 

 

 

Det er "ipconfig" du skriver ja, men vinduet lukker kanskje seg med en gang du skriver det? Du kan skrive "cmd" først så skriver du ipconfig i vinduet du får opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...