Gå til innhold

Skal begynne med Visual Basic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forslag til bok jeg kan kjøpe?

5350070[/snapback]

Nei. Har aldri lært VB selv, holder meg til PHP og C++.

Og jeg har for det meste lært ting via å surfe på nettet, det er veldig mange gode guider der ute. Men å kjøpe en god bok kan også være lurt, men du trenger ikke alltid å kjøpe. vis du bor på et litt sentralt strøk men gode biblioteker kan de ofte ha et lite utvalg.

Endret av 100smiles
Lenke til kommentar

Har ikkje biblioteket boka, så kan dei som oftast bestille den frå eit fylkesbibliotek. Eg veit ikkje kor god du er i engelsk, men det lettaste hadde nok vore ei bok på norsk vil eg tru. Vidare ville eg ha valgt meg ei bok som blir brukt til programmeringsundervisning i skulen. Då får du med masse eksempeloppgåver, og boka har gjerne ei eiga heimeside på internett med fleire oppgåver og anna snacks. Nedanfor har eg lagt til ein link til ei bok som eg brukte når eg tok eit lite Visual Basic .Net fag på høgskulen ifjor. Den boka er ei grei bok å begynne med vil eg tru.

 

http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...yName=BIC_UPLH2

Endret av Grinder
Lenke til kommentar

VB er et greit språk... begynte med det selv for ca. 6 måneder siden...

Jeg lærte det meste fra en Appdev Video Tutorial, også internett altså finne kode å forstå den... + bøker på det lokale biblioteket...

Er du helt ny... og trenger en del hjelp så kan du alltid ligge meg til på msn.. så kan eg hjelpe deg litt i start fasen. Vet selv hvor mye nytt det i begynnelsen før du liksom får. ja .komt i gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...