Gå til innhold

Gamespot sine kåringer av årets spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare meg som synest at Civilization 4 var et elendig spill??

5367323[/snapback]

Nei.

Årets skuffelse spør du meg. "Bedre interface" meg i rompa. Skulle tro spillet skulle være beregnet på 3 åringer. All detaljestyringen som gjorde civ3 overlegent er jo borte!

Skrevet
Sannsynlig vis. Hvorfor synes du det? Har du noen objektive argument, eller bare det at du sikkert ikke liker RTS i det hele tatt?

5367777[/snapback]

Det kan godt hende det er sjangeren jeg ikke liker, men spillet er jo så ekstremt tregt? Tar jo eksremt lang tid å bevege på troppene, og ikke minst angripe byer..

Og "enter" blir jo virklig nedslitt :ermm:

Skrevet
Du kan fremdeles detaljstyre om du vil.

5368587[/snapback]

Om jeg spiller osm en treåring ja. Men slike spill skal kreve litt av den som spiller synes jeg. Er jo det det er kjent for.

Skrevet
Bare meg som synest at Civilization 4 var et elendig spill??

5367323[/snapback]

Nei.

Årets skuffelse spør du meg. "Bedre interface" meg i rompa. Skulle tro spillet skulle være beregnet på 3 åringer. All detaljestyringen som gjorde civ3 overlegent er jo borte!

5368313[/snapback]

Og dette er nok til å gjøre et spill elendig?

Selv har jeg aldri likt Civilization-serien så alt for godt. Liker bedre strategispill som Rome: Total War.

Jeg kan fortsatt ikke hevde at Civ4 (eller noen av forgjengerne for den saks skyld) er et elendig spill. Men igjen, jeg synes ikke at jeg kan si et spill er dårlig bare fordi det ikke passer helt for min smak. Det synes jeg blir feil.

Skrevet

Civ serien er en typisk elsk/hat type spill.

Nå er jeg i alle fall ikke redd for at pcen skal klikke slik at jeg ikke får spillt

BF2, jeg er redd for at den skal klikke slik at jeg ikke får spillt Civ 4.

Sinnsykt morsomt når man får satt seg inn i det, forutsatt at man har tålmodighet

til det i utgangspunktet.

Kjenner mange som synes det er knallbra det, og andre som hater det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...