Gå til innhold

Er dette oppsettet noe å spare opp til?


Anbefalte innlegg

Er dette oppsettet noe a spare til?

Trenger headsett også siden mamma og en sur gretten gammel nabo ikke lar meg spille noe særlig høyt + at jeg trenger en mikrofon i spill osv.

Kan ikke gå noe særlig høyere opp siden jeg er 14 år og ikke har jeg noen inntekter. :p:p:p

Må ha den beste lyden!! :love:

 

Takker for alle svar jeg får :w00t:

Men plz hold dere til tema!

Endret av shadow of darknes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

hvis naboen ikke lar deg spille høyt så er dette etter min mening bortkasta penger... det lydkortet er bra, men er ikke verd så mye!

 

skal du bruke ett headset til 200 kr så holder hvilket som helst lydkort!

 

garantert!

 

og for å svare på spørsmålet ditt:

nei dette oppsettet er ikke noe å spare til! bruk pengene til noe nyttig, eller gi dem til de sultne barna i afrika..

 

 

musa

Lenke til kommentar
Er  dette oppsettet noe a spare til?

Trenger headsett også siden mamma og en sur gretten gammel nabo ikke lar meg spille noe særlig høyt + at jeg trenger en mikrofon i spill osv.

Kan ikke gå noe særlig høyere opp siden jeg er 14 år og ikke har jeg noen inntekter. :p  :p  :p

Må ha den beste lyden!! :love:

 

Takker for alle svar jeg får :w00t:

Men plz hold dere til tema!

5344783[/snapback]

 

 

 

Det holder lenge med Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic.

Lenke til kommentar

Der er det jo snakk om nesten 5000kr. Når en kommer opp i slike beløp, er det likså greit å styre unna Crative og Logitech. På www.procom.no kan du få et oppsett i stereo med følgende:

ESI Juli@ PCI lydkort 995,-

ESI nEar06 monitorpar 3995,-

 

Dette blir omtrent samme pris som det andre oppsettet, men lyden er så mange ganger bedre at det ikke kan sammenliknes. Du må imidlertid ofre surround-høyttalerne, men siden du ønsker best mulig lyd for minst mulig penger, er det lurt å begrense antall høyttalere.

 

Hvis du ønsker å gå ned litt i pris (det kommer noen hundrelapper i tillegg til kabler), fins det alternavtive monitorer ned til litt over 2500kr, dvs omtrent det Logitec-settet koster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...