MartinKS Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 (endret) Jeg skal ha meg et bil spill men vet ike hva. Det jeg vil ha med er muligheten til å bygge på bilen og kunne skaffe kule styla biler. men jeg synes NFS kan bli for useriøst med slik nos og ville farter og sånt. minner meg om Mario gokart for en litt yngre generasjon. men please si ifra hvis dere mener jeg tar feil.! at nfs kanskje er noe for meg eller mo dere har noen bedre forslag! tusen takk!! Endret 27. desember 2005 av MartinKS
Bear^ Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Jeg for min del foretrekker bilspillene på PS2, og har du det er Grand Turismo 4 det beste og mest realistiske bilspillet til konsoll. Så har du Flatout, som gir deg muligheten til å mekke litt bil, samt smadre bilder med en meget fin fysikk. Om du derimot ikke har PS2, har jeg hørt GTR (info) skal være brukbar, men har ikke testa det selv så utaler meg ikke mye om det. Om du liker rally er Richard Burns rally veien å gå, realistisk og meget mye å endre på når det kommer til instillingene på bilen din.
KristianF Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Liker du et vanlig bilspill, så er Street Legal Racing Redline et fint spill. Der kan du strippe bilen og motoren helt for å mekke.. Du kan også laste ned VELDIG mange biler og deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå