Thomassg Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Jeg føler meg veldig desorientert angående merker og typer av skjermkort! F.eks. Har jeg funnet skjermkort som heter Gainward GeForce, og et som bare heter GeForce! Er disse et merke eller en type?: *GeForce *Sapphire *Radeon *ATI *Gainward Takker for alle svar! Og de trengs raskt! PC skal strax bestilles!
Smirnoff Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 (endret) GeForce og Radeon er en grafikkchip-type henholdsvis fra nVidia og ATi. Sapphire og Gainward er skjermkortprodusenter, Sapphire produserer kort basert på ATi's Radeon-chip, mens Gainward produserer GeForcekort. Endret 27. desember 2005 av Smirnoff
O. B. Lix Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 (endret) ATI er en brikkeprodusent, mens Radeon er en brikkeserie. Sapphire en et merke som bruker ATI-brikker. Konkurrenten til ATi på brikker er Nvidia. Den en brikkeserien de har heter GeForce. EDIT: slått på målstreken av Smirnoff Ellers kan f.eks dette leses. Endret 27. desember 2005 av O. B. Lix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå