Gå til innhold

Age of Empires 3 - Hjelp med Spansk versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :) jeg har ett problem jeg søker hjelp til.

Flytter nylig til spania med familien og har ikke lært meg språket enda. Så kjøper foreldra mine Age of Empires 3 til meg til jul men probelemet er at det er en spansk version og det finnes ingen engleske versjoner her :(

Hadde ønska meg det lenge og gleda meg til å spille det men sitter nå her med et spill jeg ikke skjønner ett kvidder av :S

Så jeg spurte på AOE3 forumene om det var noen måte å modde spillet på eller noe og fikk til svar at noen med den engelske versjonen kunne sende meg sin "stringtable.xml" fil så jeg kunne legge den inn i stedet for den spanske.

Så derfor kommer jeg hit for hjelp :) Hvis det sitter noen der ute med en engelsk versjon av spillet så ville jeg satt umåtelig pris på om du kunne ta deg tid til å sende meg den filen :)

Den skal ligge i Data folderen til spillet, den heter "stringtable" og er en xml fil.

Hvis noen kunne sende til: [email protected] eller uploade den ett sted eller noe ville jeg vært evig takknemlig.

På forhånd takk :)

Endret av Xav
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn, fikset tittelen.

Takk for hjelpen bertelsen :) Sendte en reply, det var feil fil ;) Håper du sender den andre.

På forhånd takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...