Xav Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 (endret) Hei jeg har ett problem jeg søker hjelp til. Flytter nylig til spania med familien og har ikke lært meg språket enda. Så kjøper foreldra mine Age of Empires 3 til meg til jul men probelemet er at det er en spansk version og det finnes ingen engleske versjoner her Hadde ønska meg det lenge og gleda meg til å spille det men sitter nå her med et spill jeg ikke skjønner ett kvidder av :S Så jeg spurte på AOE3 forumene om det var noen måte å modde spillet på eller noe og fikk til svar at noen med den engelske versjonen kunne sende meg sin "stringtable.xml" fil så jeg kunne legge den inn i stedet for den spanske. Så derfor kommer jeg hit for hjelp Hvis det sitter noen der ute med en engelsk versjon av spillet så ville jeg satt umåtelig pris på om du kunne ta deg tid til å sende meg den filen Den skal ligge i Data folderen til spillet, den heter "stringtable" og er en xml fil. Hvis noen kunne sende til: [email protected] eller uploade den ett sted eller noe ville jeg vært evig takknemlig. På forhånd takk Endret 27. desember 2005 av Xav
Xav Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 Sånn, fikset tittelen. Takk for hjelpen bertelsen Sendte en reply, det var feil fil Håper du sender den andre. På forhånd takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå