qhw9r8B3uA0F3dw 0 Report post Posted December 26, 2005 (edited) PhrEINhgeKqbmeaw Edited July 15, 2018 by qhw9r8B3uA0F3dw Quote Share this post Link to post
Peter 1 Report post Posted December 26, 2005 Har ikke drevet med det selv, men denne siden blir ofte anbefalt: http://nehe.gamedev.net/ Quote Share this post Link to post
qhw9r8B3uA0F3dw 0 Report post Posted December 26, 2005 (edited) A71jcP0g7lFimWjR Edited July 15, 2018 by qhw9r8B3uA0F3dw Quote Share this post Link to post
teflonpanne 13 Report post Posted December 27, 2005 bare last ned sdk'en. alt du trenger for å begynne står der + masse mer selvfølgelig Quote Share this post Link to post
Fredrik90 0 Report post Posted December 28, 2005 Ta også en titt innom denne siden, veldig dyktig han her UGP Quote Share this post Link to post
Peter 1 Report post Posted December 28, 2005 (edited) Mye tvilsomt blandt C++ demoene. Inkluderte stdio.h, conio.h osv. Tittet litt på den enkleste demoen av Ray Tracing i C++ også. Her bruker han assignment i contructoren i stedet for initialization, som også burde unngås og han bruker math.h istedet for cmath. Nei, disse tutorialsene ser mer ut som en måte man kan gjøre noe bare for å få det til å virke, men mye av det er stygt og direkte ufint. Edited December 28, 2005 by Nazgul Quote Share this post Link to post
Mr.Garibaldi 14 Report post Posted December 29, 2005 Du kan finne mye informasjon om DirectX og C++ programmering her hos MS. Let litt rundt på DX sidene til msdn, og du skulle finne mye nyttig. Det er riktig nok ikke aller nyeste versjon, men endringene skulle forhåpentligvis ikke være noe problem. Quote Share this post Link to post
prebenl 0 Report post Posted January 2, 2006 www.gameinstitute.com har det beste jeg har sett av instruksjonsmateriale, men koster dog noen kroner. Det anbefales allikevel på det høyeste, og jeg mener hver krone jeg har brukt der har vært bra investert. Ellers er det veldig mye god teknisk dokumentasjon, og ok tutorials og samples i SDKen som kan lastes ned gratis på msdn.microsoft.com/directx Quote Share this post Link to post