Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm, ingen boot.


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg var så heldig å få ny DVD brenner til jul, i stad skulle jeg sette den inn og jeg tok bort litt støv rundt om i kabinettet i samme slengen.

Når jeg startet den opp etter det var det akkurat som om skjermen ikke fikk kontakt, alle viftene fungerte fint, og det var grønt lys på hovedkortet. Den bootet heller ikke, den bare durte og gikk, uten kontakt med skjermen og uten å boote.

Jeg koblet ikke ut noen andre kabler en de som hadde med den gamle cd-romen å gjøre.

Jeg er veldig bekymret, noen som har forslag til hva jeg skal gjøre?

Vær så snill å svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt den hvor den samme stod, og plugget in de samme kablene, jeg er redd noe har blitt ødelagt mens jeg støvsugde. Har hørt at støvsuging danner vanvittig mye statisk elektrisitet (fant det ut nå i ettertid så klart) Siden jeg ikke får kontakt med skjermen tror jeg kanskje grafikkkortet har gått. Jeg har ikke onboard grafikk-kort på hovedkortet så jeg får ikke testet. Noen andre måter jeg kan teste om det er grafikk kortet?

Lenke til kommentar

Prøvd, fortsatt samme problem. Tatt ut alt og satt det inn igjen, prøvd alle mulige kombinasjoner med IDE kabelen, prøvd den gamle cd-romen min igjen.

Grafikk-kort viften går rundt som vanlig, burde den gjøre det fortsatt det hvis den har blitt skadet av støvsugeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...