Gå til innhold

PSP død, lader ikke/starter ikke


MikeLevy

Anbefalte innlegg

Prøvde å søke litt, men fant merkelig nok ikke noen som har samme problemet (merkelig nok)

Under litt kvalitetsspilling av GTA gikk batteriet tomt. Jeg satte i laderen og ventet en stund.

Etter litt ser jeg at "power" lyset ikke lyser i det hele tatt noe den skal gjøre under opplading.

Har nå prøvd å ta ut batteriet x antall ganger, lade uten batteri i etc, men ingenting virker. Min kjære PSP er helt død :ermm:

 

Er det noen som vet om det går ann å kjøre en reset på maskinen uten strøm eller har andre forslag til å gjennopplive maskinen min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde å søke litt, men fant merkelig nok ikke noen som har samme problemet (merkelig nok)

Under litt kvalitetsspilling av GTA gikk batteriet tomt. Jeg satte i laderen og ventet en stund.

Etter litt ser jeg at "power" lyset ikke lyser i det hele tatt noe den skal gjøre under opplading.

Har nå prøvd å ta ut batteriet x antall ganger, lade uten batteri i etc, men ingenting virker. Min kjære PSP er helt død  :ermm:

 

Er det noen som vet om det går ann å kjøre en reset på maskinen uten strøm eller har andre forslag til å gjennopplive maskinen min?

5339614[/snapback]

 

Kan være batteriet som har tatt kvelden. Gå til butikken du kjøpte den på, og be de sjekke batteriet. så får du vel et nytt om det er ødelagt.

 

Eller om du har en kompis med psp så kan du låne batteriet hans og sjekke.

Endret av BeNeFit
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Prøv et annet batteri ja, eller så kan det være noe galt med pluggen på laderen eller kontakten i PSP'n. Batteriet i min funket ikke når jeg fikk min så jeg fikk et nytt et, det ville ikke lades opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...