Gå til innhold

Bots ved lan spilling av BF2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er utrolig rart hvis det gikk på BF1 og ikke på 2èrn. Hvis jeg trenger noen modifikasjoner så gjerne gi meg noen hint, hvis noen vet noe

På forhånd takk

Skrevet

Coop multiplayer ved lan spilling, BF1 battlefield 1..

Vi er 4 stk her som vil spille Battlefield 2 sammen mot mange botter, det gikk på enern. Går ikke det på BF2??

SLiter, hjelp

Skrevet

JA stemmer har lasta ned den nå. Men vi får ikke spilt sammen. Ser ingen sted man kan skrive inn ip. Huff skjønner det ikkje..

Må alle ha orginaler forresten, skal gå ann i lan uten org..

Hjelp

5338456[/snapback]

Står også coop på mapsa men skjønner ikke møkka eg nå. kjipt for vi vil spille dette fantastiske spillet:)

Skrevet

Slik gjør jeg det. (Leste guiden et sted, husker ikke hvor :p)

1. Start Multiplayer server.

2. La vennene dine finne serveren, men ikke joine!

3. Disconnect din Multiplayer server UTEN at vennene dine refresher. (De skal fortsatt se din Multiplayer game)

4. Lag Singleplayer game, samme hvilket map.

5. La vennene dine joine Multiplayer gamen du lagde siden, de vil joine Singleplayer gamen din i stedet.

6. Enjoy. :)

Skrevet

3. Disconnect din Multiplayer server UTEN at vennene dine refresher. (De skal fortsatt se din Multiplayer game)

5. La vennene dine joine Multiplayer gamen du lagde siden, de vil joine Singleplayer gamen din i stedet.

5338875[/snapback]

Takker skal prøve dette:)

• 1 måned senere...
Skrevet

5338875[/snapback]

Takker skal prøve dette:)

5339423[/snapback]

virker dette?? planlegger BF2 lan nå

Skrevet

Du kan også ha 64-player maps da... Fant en mod et sted som bytter ut eller noe, men botsa holder seg bare på 16 player delen :(

Men funker sikkert bra på lan da!

Du finner den på fileplanet og heter: bf2sp64_103 (.exe)

Skrevet

5338875[/snapback]

Takker for tipset! Nå ble det gøy her. :D

Skrevet
Spørsmål, som tidligere er stilt: Må alle ha orginalt spill? Litt surt hvis dette er tilfellet.

Secondly, det hadde vært greit om noen har kommet me en bekreftelse på om malen virket

5681066[/snapback]

Det fungere uten også, bare start en SP, og de andre velger MP og skriver inn SP sin IP. Gort det mange ganger.

Skrevet (endret)

OK, det var litt kiny triks!

Enklere metode: Det du skal er at du lager starter en singel-player game, deretter går de som skal joine til "multiplayer" menyen og skriver inn IP adressen din. Dermed joiner de gamen din. Det er jo ingen vites å starte opp MP game og alt det styret der. Og ja jeg kan bekrefte at det fungerer.

For å få flere boter på singelplayer (altså også på lan, siden det fåregår på singelplayer) må du laste ned denne lille filen: http://battlefield2.filefront.com/file/Bat...r_MiniMod;43597

Legg filen: X:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\mods\bf2\AI

(åpne filen i notisblokk, så slett alt som står der(NB: LAG BACKUP)

For å velge hvor mange boter, velger du nummeret på "aiSettings.setMaxNBots 64"

til 32 hvis du vil ha 32 boter og som det står nå 64 boter.

Etter at du har slettet alt som står der, kopier du dette inn istedenfor (og velger deretter hvor mange boter du vil ha, som forklart over):

echo *****************************************************************************************

echo AIDefault.ai ****************************************************************************

echo *****************************************************************************************

aiSettings.setNSides 2

aiSettings.setAutoSpawnBots 1

aiSettings.overrideMenuSettings 1

aiSettings.setMaxNBots 64

aiSettings.maxBotsIncludeHumans 0

aiSettings.setBotSkill 1.0

run BotNames.ai

aiSettings.setInformationGridDimension 32

run AIPathFinding.ai

rem EOF

Endret av andrull
Skrevet (endret)

Her er løsningen folkens!

Fant her om dagen en Modifier på Filefront, har ikke linken, men har filen, som lar deg få 64 spiller (eller noe annet, du justerer bare det) på singleplayer maps, så tar du å finner en ANNEN mod jeg fant som bytter ut alle 16 player singleplayer maps med 64 player maps

så starter du singleplayer, og lar de andre joine via IP, husk på at alle de som skal joine MÅ ha internett, for å kommer seg inn på "internet" delen der join by ip finnes!

kan finne de linkene imorgen!

EDIT: så han forrgie hadde lagt inn den bot modifiern, da kan jo ikke jeg være dårligere, map modifier finner du HER

Du bruker denne for å få 64 player maps på single player!

ENJOY!

Endret av MIracul-X

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...