Gå til innhold

Loot i AQ20/AQ40


Anbefalte innlegg

Har sett mange tråder/linker/bilder osv osv av samtlige drops i Ahn'Qiraj, men har enda ikke sett en oversikt over hva som er faktisk drops/rewards i AQ20 og hva som er i AQ40. Går riktignok ut fra at "5-piece"-settene er i AQ40, samt "Elementium Infused-"-våpnene. Med andre ord, det meste av det jeg virkelig sikler på er nok i AQ40 ;) Alt til sin tid.

 

Uansett, har scannet gjennom diverse guild-fora, de offisielle fora osv. Noen som har sett det jeg leter etter noe sted ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5-piece settet tror jeg er fra AQ20 siden det på en måte blir samma system som 5-piece settet fra ZG

5338485[/snapback]

¨

Såvidt jeg vet så er det et 3-piece sett som er reward fra AQ20, hvor siste item er et epic-våpen - og krever revered med Cenarion Circle. Har dette fra sitat fra de offisielle WoW US-forums: (Har dessverre ikke link, copy & paste fra mitt guildforum)

 

"Cenarion Hold has non-raid quests that can be done in portions for rare and epic items. These rewards require Cenarion Circle reputation.

 

There are a 3-piece set of equipment for the 20-man side; the 3rd piece is a weapon geared for your class and epic. These rewards require Cenarion Circle reputation.

There is a 5-piece set of equipment for the 40-man side; All pieces are armor and epic. The quests are (to my knowledge) attained inside the Temple of Ahn'Qiraj itself. These rewards require Brood of Nozdormu reputation, which is earned inside the instance. "

 

 

5-piece settet ville nok vært en litt for god belønning for AQ20, hvis det stemmer at det er par med ZG/litt lettere.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

5-piece settet gjøres som quest for hver enkeltdel. Man samler typisk 3 av x, 2 av y og 1 av z og leverer til noen humanoids som virker veldig som røde drager i forkledning.. :p

 

For å få tilgang til den delen av AQ hvor disse npc-ene oppholder seg må man ta ned Prophet Skeram (første AQ40 boss). Quest-items dropper nok litt rundtomkring på trash, bosser og i kister.

 

Nå har jeg ikke studert de andre settene så mye, men Doomcaller virker som et forholdsvis lite steg opp fra Nemesis, men det er bedre.

Lenke til kommentar
5-piece settet gjøres som quest for hver enkeltdel. Man samler typisk 3 av x, 2 av y og 1 av z og leverer til noen humanoids som virker veldig som røde drager i forkledning..  :p

 

For å få tilgang til den delen av AQ hvor disse npc-ene oppholder seg må man ta ned Prophet Skeram (første AQ40 boss). Quest-items dropper nok litt rundtomkring på trash, bosser og i kister.

 

Nå har jeg ikke studert de andre settene så mye, men Doomcaller virker som et forholdsvis lite steg opp fra Nemesis, men det er bedre.

5341840[/snapback]

 

Ja - gikk ut fra at det ville fungere som i Zul'Gurub - selv om man aner fort at faction grind i AQ blir noe lengre >< Å starte på "Hated"-reputation er vel ensbetydende med mye grinding, men hey, man skal ikke klage på at man ikke har noe å gjøre i WoW :)

 

Ser veldig fra til det uansett, kunne bare trengt litt mere spilletid :p

 

Angående ryktene med 3-piece sets i AQ20, så virker det nå ihvertfall som dette stemmer, hvis man ser på dette bildet (trykk her for flere) så kan man se blant annet rogue/warrior/paladin/hunter/warlock 3-piece settene - og her stemmer det at siste del er et epic våpen, ser at hunters har fått en øks, logisk nok da de faktisk har epic quest for bue allerede.

Lenke til kommentar

Jeg tror gjerne at 3-piece settet dropper i AQ20. Det virker også temmelig sannsynlig utfra at 2 deler er rare og bare en er epic.

 

Det er relativt hardt å begynne på "hated" ja, men samtidig var faction-gaining ganske stor på test iallefall. Tidlige trash-mobs gav så mye som 100 faction og de lå på 30 min respawn. Dersom de gir 100 faction på live også, og det ikke er dimishing returns, mener jeg det skal være mulig å farme dem for faction. Et kvalifisert gjett gir da 10 mobs x 100 faction / 30 min, eller 20K på 10 timer. Mange hvis og om og men her... men jeg tror altså ikke det vil være så hardt som det høres ut til.

 

Det skal bli artig med AQ40 på live. Begynnelsen virker lettere enn BWL (guilden fikk tatt tre bosser på test), men jeg har forstått at det raskt blir vanskeligere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...