MarkusG Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Når jeg hører på musikk med itunes og den skal skifte sanf så begynner neste sang før den forrige er ferdig, hva kan jeg gjøre med det?
HoaXed Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Dette heter Fade in, og fade ut (overgang) tror jeg. Og desverre til tider er dette standard. Men du kan faktisk fjerne det 1. Åpne Itunes 2. Rediger 3. Instilinger 4. Fanen; Avspilling 5. Fjern merkingen i boksen Krysstoningsavspilling 6. Sånn..... God jul..
MarkusG Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 Lite spørsmål til, hvordan fjerne musikk som er slettet/flyttet fra biblioteket?
NooN Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 har selv lett etter en sånn "remove missing files" knapp, men tror ikke den eksisterer... men går du på "bibliotek" så kommer det vel et utropstegn ved de sangene som ikke filene finnes på
MarkusG Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 Det vet jeg, men tar litt tid å fjerne de...
toretors Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Slett sangene med iTunes, ikke windows explorer.
HoaXed Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Som Toretors sier, bare merk alle de du skal slette, og høyre klikk og delete. Raskere måte finnes ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå