Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
aha jeg trodde d var slike som F.eks cola automater jeg :blush:

er det 18 på snus i Sverige foresten? :hmm:

7576678[/snapback]

ja det er 18 på snus i sverige

7576810[/snapback]

Er dere helt sikre på det? Trodde nå at det var 16års aldersgrense.

Jeg fikk jaffal kjøpt i Sverige, og da var jeg bare 14.

Endret av Ronold
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Det er nok 18-års grense ja.

Skrevet
aha jeg trodde d var slike som F.eks cola automater jeg :blush:

er det 18 på snus i Sverige foresten? :hmm:

7576678[/snapback]

ja det er 18 på snus i sverige

7576810[/snapback]

Er dere helt sikre på det? Trodde nå at det var 16års aldersgrense.

7577850[/snapback]

Mener det er 18 år i Sverige. Men i Danmark er det 16 år.

Skrevet (endret)

Ok.

Er det foresten lovlig å selge snus i Danmark? Ifølge Eu, var det bare Sverige som fikk lov å viderføre et nytt tobakk produkt

Endret av Ronold
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg må nesten komme med en liten innrømmelse: hadde egentlig sluttet å snuse, men så hadde jeg eksamen i engelsk for noen uker tilbake og tenkte at "fuck it, jeg tar det etter nyttår". De siste ukene har jeg snust som en maskin og kommer nok til å vri meg i kaldsvette samtlige netter i januar. Damn.

Skrevet
Jeg må nesten komme med en liten innrømmelse: hadde egentlig sluttet å snuse, men så hadde jeg eksamen i engelsk for noen uker tilbake og tenkte at "fuck it, jeg tar det etter nyttår". De siste ukene har jeg snust som en maskin og kommer nok til å vri meg i kaldsvette samtlige netter i januar. Damn.

7577903[/snapback]

Ikke bra. Du kan jo begynne å kutte ned i januar da, og heller slutte litt senere. Så blir det litt enklere å slutte også.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg kutter helt når rakettene fyker til værs. Så får vi se. Nå skal jeg imidlertid ha meg en snus.

Skrevet
Jeg kutter helt når rakettene fyker til værs. Så får vi se. Nå skal jeg imidlertid ha meg en snus.

7578125[/snapback]

Hehe wh1te, det er hardt å slutte ja! Har egentlig aldri gått skikkelig inn for det selv, men gruer meg allerede :p

Skrevet

Jeg skal slutte i starten av d nye året, jeg gruer meg skikkelig snus er noe av d beste jeg vet. Men jeg har lovet famile og venner at jeg skal slutte så må nesten d da :(

Skrevet

7578125[/snapback]

Ta deg litt snus du. :)

Når jeg har klart å slutte å røyke (viljestyrken min er kanakas) klarer du å slutte å snuse. :)

Skrevet

militæret er et fint sted å slutte å røyke, og heller begynne å snuse.. Iallfall når man er stasjonert et sted der det er så kaldt at man fryser ræven av seg for å ta en røyk :p

Nyter en digg feit snus atm ;)

Skrevet (endret)
Ok.

Er det foresten lovlig å selge snus i Danmark? Ifølge Eu, var det bare Sverige som fikk lov å viderføre et nytt tobakk produkt

7577894[/snapback]

Jeg bor i Danmark, og vi trodde ikke det var lovlig å selge der. Men går du på Vin & Tobakk-butikker kan du kjøpe løssnus. Det eneste vi har funnet til nå er General og noe som heter Diplomat.

Redigert: Det er forresten ikke akkurat dyrt. 21,- for en boks.

Endret av sluffy
Skrevet
Hææææææææææææææææææææææææ

Jeg flytter asap. Tenk da, lucky strike hver eneste dag utenom å tenke på å skaffe det :love:

7577429[/snapback]

Du kommer til å dø av kreft. Det håper jeg du vet :innocent:

7577831[/snapback]

Fult klar over det :!:

Skrevet (endret)
Ok.

7577894[/snapback]

Jeg bor i Danmark, og vi trodde ikke det var lovlig å selge der. Men går du på Vin & Tobakk-butikker kan du kjøpe løssnus. Det eneste vi har funnet til nå er General og noe som heter Diplomat.

Redigert: Det er forresten ikke akkurat dyrt. 21,- for en boks.

7581040[/snapback]

Niiice. 21 kr for en boks må jeg si er en veldig bra pris. Og selvom de bare har General og Diplomat gjør jo ikke det noe, er jo tross alt Generalen som er best ;)

Endret av 3raz3r
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...