Fur 3 Report post Posted December 23, 2005 Er det mulig å forandre meldingslydene på denne telefonen? Altså til en lyd man enten har lagd selv eller en del av en sang. Lydene som er der fra før er ikke noe særlig trøkk i Quote Share this post Link to post
ErrEnn 0 Report post Posted December 23, 2005 Er det mulig å forandre meldingslydene på denne telefonen? Altså til en lyd man enten har lagd selv eller en del av en sang. Lydene som er der fra før er ikke noe særlig trøkk i 5329846[/snapback] På Samsung D500 er det ikke mulig, så regner med at det ikke er mulig på D600 heller. MEN- hvordan bytte meldingslyd på telefonen?? Jeg finner ikke de lagrede lydene - jeg. Quote Share this post Link to post
Fur 3 Report post Posted December 24, 2005 Er det mulig å forandre meldingslydene på denne telefonen? Altså til en lyd man enten har lagd selv eller en del av en sang. Lydene som er der fra før er ikke noe særlig trøkk i 5329846[/snapback] På Samsung D500 er det ikke mulig, så regner med at det ikke er mulig på D600 heller. MEN- hvordan bytte meldingslyd på telefonen?? Jeg finner ikke de lagrede lydene - jeg. 5330575[/snapback] Hm, Innstillinger -> Lyd-inst -> Meldingstone osv, slik er det hvertfall på D600 Dumt om det ikke går an da, er jo ellers en komplett telefon, så langt hvertfall. God Jul! Quote Share this post Link to post