Ducklink Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hei jeg har lyst på overgang fra composite/scart eller lignende til vanlig skjermkabel. Finens dette?
bleidd Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Her er en forholdsvis rimelig alt-mulig-til-VGA-boks. Flott for bl.a. prosjektører.
OleBr0mm Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg har sett litt på en vga-scart kabel: vgascart, men composite-vga tror jeg ikke fungerer pga hvordan signalene sendes gjennom kabelen.
bleidd Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 SCART er ikke en signaltype, men navnet på en kontakt. I en SCART kan man sende både kompositt-, s-video- og RGB-signaler. Den hjemmelagede kabelen over her har jeg ikke sett før, men det ser jo ut som han karen fikk greie overføringer av bilde med den. Vel å merke fra VGA til s-video og RGB. Er ikke det motsatt av det trådstarter vil ha..? (Litt uklart formulert den første posten). Jeg forstod det slik at han f.eks. vil kunne spille Playstation på en pc-skjerm(?)
Ducklink Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 Stemmer det ja, kunne bruke konsoller og koble videoer/dvdspillere til pc skjerm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå