NdreS Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hvilken måte er den mest effektive måten for å bli kvitt disse flyvende ormene? (Er på Pattern-Buffer\Reciever(?). Holder på vannvittig lenge med min "beregne med granat"-metode.. Lurer også på hvordan man i huleste kan hindre de der røde darwanierene som kommer ut fra sånne portaler i å ødlegge alt for meg, de kommer jo i ekstreme mengder.. Viss jeg ikke passe på hele tiden har det kommet 50+(vet ikke om dette er overdrevet, har ikke tid til å telle dem) neste gang jeg ser etter
TwiiK Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 For å ta de flygende ormene så bør du ha rockets eller så må du bruke armors til å ta de. En eller to armors tar de ut på sekunder, tar en del lengre med rockets, men det funker. For å hindre de røde folka så er det bare å sette opp 2-3 armors rundt hver portal eller la være å ta over portalene før helt til slutt. -TwiiK
ttt Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Dette er eit konkret spørsmål som ikkje vil kreve ein lengre diskusjon for å få svar på. Tråden skal derfor under "Spørsmål og svar - PC". Tråd flyttes.
NdreS Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 For å ta de flygende ormene så bør du ha rockets eller så må du bruke armors til å ta de. En eller to armors tar de ut på sekunder, tar en del lengre med rockets, men det funker. For å hindre de røde folka så er det bare å sette opp 2-3 armors rundt hver portal eller la være å ta over portalene før helt til slutt. -TwiiK 5328922[/snapback] Problemet med armoren var at de slemme darwanierene drap de snille som satt på armoren og tok dem selv i stedet Så drap de alle de andre darwanianerne og da avsluttet jeg spillet
TwiiK Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Du er klar over at du kan sette opp armors som battleturrets? Er jo bare å sette 2-3 av disse i trygg distanse fra portalen så dør jo de røde før de kommer seg 1m avgårde, og med den konstante strømmen av souls kan du sette opp så mange armors som du vil. Tror jeg hadde en sammenhengende ring rundt hver portal. -TwiiK
NdreS Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 Du er klar over at du kan sette opp armors som battleturrets? Er jo bare å sette 2-3 av disse i trygg distanse fra portalen så dør jo de røde før de kommer seg 1m avgårde, og med den konstante strømmen av souls kan du sette opp så mange armors som du vil. Tror jeg hadde en sammenhengende ring rundt hver portal. -TwiiK 5330677[/snapback] Ja, det er jeg klar over! Men får prøve igjen da, med flere armorer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå