Gå til innhold

Søker designer til et kortspill


Anbefalte innlegg

Hei!

 

(Dette emnet er kanskje feilpostet, og burde trolig ligge under "visuell kreativitet". Dersom noen moderatorer ønsker å flytte det er de velkomne.)

 

Jeg har laget et lite kortspill, SystemFreak. Problemet er at jeg er fryktelig dårlig på design, så jeg trenger hjelp til å lage et bedre brukergrensesnitt.

 

Om spillet:

Spillet går ut på å gjennomskue et system. Datamaskinen velger et system, legger ett eller flere kort på bordet, og deler ut en hånd med kort til hver spiller. Spillerne skal så etter tur forsøke å spille kort, og datamaskinen forteller dem om kortet kan spilles eller ikke. Hvorvidt kortet kan spilles avgjøres ut fra systemet. Ettersom man ser hvilke kort som kan spilles og ikke er det om å gjøre å gjennomskue systemet. Les mer om det på prosjektets hjemmeside.

 

Litt detaljer:

-Spillet er sluppet som åpen kildekode under GPL, på sourceforge.

-Spillet er skrevet i python.

-Foreløpig har jeg bare en énspiller-versjon, men en flerspiller-versjon er planlagt.

-Foreløpig er jeg eneste utvikler.

 

Om deg:

Jeg trenger en som kan lage et pent men enkelt grensesnitt. Det er viktig at du respekterer åpne lisenser og ikke bruker kopibeskyttet grafikk som ikke er sluppet under en slik. En typisk oppgave her vil være å lage / prøve å finne bilder av kort vi kan bruke i spillet

Dersom du har noe erfaring med GUI-programmering eller python hadde det vært kjekt, men det er ikke noe krav.

Det er fint om du har noe arbeid å vise til.

 

Lisenser/betaling osv.

Som sagt er dette et åpen kildekode-prosjekt, så alt vi lager vil slippes under GPL

Det er ingen penger å hente på dette, hverken for meg eller deg.

 

 

Dersom du er interessert, ta kontakt med meg på anders AT knatten DOT org, eller post i denne tråden.

Endret av knatten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...