Gå til innhold

Diablo II - Über-Diablo


Lycantrophe

Anbefalte innlegg

Logg på Battle.net og tenkte "Tenker vi besøker Mr. Terror en kort tur". Teleporterer meg inn i hjertet av Chaos Sanctuary, dreper noen souls med orben, og kommer til Lord De Seis. Næmmen, Cold -og- Fire-Immune. Jeg ser også at ""1503 Stones of Jordan" sold to Merchants" kommer opp på chat-delen. Jeg tenkte "Ja ja, la dem holde på"

 

Siden jeg bruker Meteor og Frozen Orb, teleporterer jeg ned til Infector of Souls. Men han var visst også Immune. Jeg trenger mercenarien min. Men jeg mangler gold.

 

Jeg drar ned til River of Flame, og dreper det som er der. Etter fem ganger med meldinger som "Stones of Jordan sold to Merchants" har kommet opp, og jeg fortsatt diskuterer pris på en hjelm og drar til Hephasto, så begynner alt å riste. Og det kommer opp en melding: Diablo Walks the Earth

 

Jeg hopper i stolen og tenker "Battle" siden Tristram var noe å bryne seg på, kanskje dette bare er en tredel av det. Jeg tilkaller noen venner som jeg stoler fullt og helt på [Takk, Teo_]. Jeg satt faktisk og ristet under kampen :p

 

Med to Hammerdins tar det ikke lang tid før Diablo ligger død og jeg har Annihilus i Inventorien min :D

 

Takk igjen, Teo_

 

Slenger med et bilde av statsene

screenshot0205cz.jpg

 

Er så glad :D:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...