Gå til innhold

PSU til wow pc


Thraze

Anbefalte innlegg

Javel. Sitter her og har noen merkelige problemer med wow.

 

Jeg kan surfe, høre på musikk, legge inn hva som helst, se film osv, men med EN gang jeg går inn i wow, klikker pc'en. Som oftest restarter den seg. Dette begynte på onsdags kveld. I beste fall kan jeg spille 30sec før pc'en restartes.

 

Jeg har lagt inn windows på clean disk, reinstallert wow+alle drivere, prøvd forskjellige drivere osv. Nada, zero, niks effekt.

 

Jeg mistenker at det muligens er psu'en min som begynner å ta kveld. Jeg har kjøpt nytt hk+cpu+ram+disker for ca 1 måned siden. Alt har fungert utmerket, utenom en bluescreen sånn av og til.

Er det mulig at psu'en rett og slett ikke er i stand til å levere varene lengre? (selv om alt funket før :S)

 

(Kan og nevne at min Seagate 250gb tok kvelden for ca 1 uke siden, den var helt ny)

 

Specs:

 

Asrock 939 DualSata-2 (oppdatert bios)

AMD64 3800+

Patriot 2 GB DDR 3200

WD Raptor 75gb

Chieftec 360w psu ting

GF 6800gt (63grader idle.. litt høyt? :S)

 

Har 4 vifter utenom som står på.

 

Ingenting er klokket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville aldri nøyet meg med en 350w PSU, uansett specs. hadde jeg vært deg, hadde jeg fått en bedre en for lenge siden. spesielt med såpass dyre deler som det der.

 

når det gjelder en PSU, så er det bedre med for sterk, enn for svak. sjekk gjennom tester, gjerne på overklokking.no(dem fikk en ny PSU måler sak til masse peng, så de kan teste bedre), og se etter en som holder stabile spenninger, med en del watt. å si at du trenger 500w er ganske overkill, men jeg anbefaler noe i den klassen likevel. da holder den til alt du måtte finne på å skaffe senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...