Jump to content
Sign in to follow this  
bokhylle

Nytt gaming headset. Bildet

Recommended Posts

litt vanskelig å se, men sjekk sennheiser sitt, det kan jo ligne litt. pc150 er jo ganske lit bare med mic og i stedet for blå rundinger på sidene så er de i sølv

kevlar er det man har i skuddsikre vester, antar det betyr at den skal tåle å bli kjørt over av en bil (nesten :p) er mest gimmic, mitt pc150 har tålt og bli kjørt over av en kontorstol som ikke var så grei med den så det er kvalitet i de headsettene

Vis dere skulle velge. Hadde dere tatt SK versjonen av PC160 eller den "vanlige". Jeg tror jeg hadde tatt SK versjonen, pga. at jeg er litt sånn små fan av SK også liker jeg og ha det samme som pro gamers bruker.

Det kommer jo an på hvilken farge du liker best det da bokhylle, men jeg ville tatt sk versjonen, siden blått er penere enn gull.

Kevlar tåler jo selvfølgelig å overkjørt av en bil siden det er mykt admin'c, men det tåler _ikke_ headsettet! Kevlar er vanskelig skjære/trenge igjennom, men er et mykt stoff som kan brukes til bekledning.

Så, selv om du velger sk-versjonen, ikke kjør over headsettet ditt med bilen.

Med kevlarforsterket mener de nok at kabelen har fått noen kevlarfibre. Det gjør at det er svært vanskelig å slite den.

Sennheiser bruker dette på headsettene til telefoner, og jeg mener kabelen skulle tåle 80 kg last før den slites.

Tviler på at de har brukt kevlar i selve klokkene eller bøyla.