Technofan Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Hei Hver gang jeg logger på pc'en starter sims automatisk, dvs når jeg ikke har sims-cp'en i så spør den om å legge i cd'en uten at jeg har manuelt har startet sims. Noen som vet hvordan jeg får stilt spillet/windows til å ikke starte spillet automatisk etter oppstart? Takknemlig for svar
ttt Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 For å ta det formelle først. Dette er eit konkret spørsmål som det ikkje kreves ein diskusjon rundt for å få svar på. Tråden skal derfor under "Spørsmål og svar - PC". Så over til spørsmålet ditt. I f.eks MS Antispyware kan du stoppe program frå å starte automatisk ved oppstart. Velg tools->advanced tools->system explorer->startup programs. Det kan og vere at spelet ligger under "oppstart" (start->alle programmer->oppstart). Er dette tilfeller kan du bare slette det frå den mappa.
tormoddf Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 For å ta det formelle først. Dette er eit konkret spørsmål som det ikkje kreves ein diskusjon rundt for å få svar på. Tråden skal derfor under "Spørsmål og svar - PC". Så over til spørsmålet ditt. I f.eks MS Antispyware kan du stoppe program frå å starte automatisk ved oppstart. Velg tools->advanced tools->system explorer->startup programs. Det kan og vere at spelet ligger under "oppstart" (start->alle programmer->oppstart). Er dette tilfeller kan du bare slette det frå den mappa. 5325409[/snapback] Du trenger ikke MS Antispyware for å endre på oppstartsprogrammer. Gå på Startmenyen, trykk Kjør/Run og skriv inn msconfig. Trykk så OK og gå inn på arket Startup/Oppstart. Der kan du velge hvilke programmer som skal starte opp med windows. I tillegg kan det være nødvendig å fjerne en eventuell snarvei fra Startup-mappen på Startmenyen, som ttt sa.
dorR Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Men spørsmålet er HVORDAN dette skjedde... Begynte å lure litt her, men det er vel ingen som har et ordentlig svar!? Men bruk msconfig
ttt Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Du trenger ikke MS Antispyware for å endre på oppstartsprogrammer. Gå på Startmenyen, trykk Kjør/Run og skriv inn msconfig. 5325598[/snapback] Viste at det var ein enklare måte, men eg kom ikkje på kvafor ein kommando du måtte skrive inn i "kjør". dorR: Det må nesten ha vore nokon som har lagt Sims til manuelt blant programma som starter automatisk. Sikkert nokon som er veldig glad i spelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå