Gå til innhold

Sims starter automatisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hver gang jeg logger på pc'en starter sims automatisk, dvs når jeg ikke har sims-cp'en i så spør den om å legge i cd'en uten at jeg har manuelt har startet sims.

Noen som vet hvordan jeg får stilt spillet/windows til å ikke starte spillet automatisk etter oppstart?

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å ta det formelle først. Dette er eit konkret spørsmål som det ikkje kreves ein diskusjon rundt for å få svar på. Tråden skal derfor under "Spørsmål og svar - PC".

Så over til spørsmålet ditt. I f.eks MS Antispyware kan du stoppe program frå å starte automatisk ved oppstart. Velg tools->advanced tools->system explorer->startup programs.

Det kan og vere at spelet ligger under "oppstart" (start->alle programmer->oppstart). Er dette tilfeller kan du bare slette det frå den mappa.

Skrevet
For å ta det formelle først. Dette er eit konkret spørsmål som det ikkje kreves ein diskusjon rundt for å få svar på. Tråden skal derfor under "Spørsmål og svar - PC".

Så over til spørsmålet ditt. I f.eks MS Antispyware kan du stoppe program frå å starte automatisk ved oppstart. Velg tools->advanced tools->system explorer->startup programs.

Det kan og vere at spelet ligger under "oppstart" (start->alle programmer->oppstart). Er dette tilfeller kan du bare slette det frå den mappa.

5325409[/snapback]

Du trenger ikke MS Antispyware for å endre på oppstartsprogrammer. Gå på Startmenyen, trykk Kjør/Run og skriv inn msconfig. Trykk så OK og gå inn på arket Startup/Oppstart. Der kan du velge hvilke programmer som skal starte opp med windows. I tillegg kan det være nødvendig å fjerne en eventuell snarvei fra Startup-mappen på Startmenyen, som ttt sa.

Skrevet

Men spørsmålet er HVORDAN dette skjedde... Begynte å lure litt her, men det er vel ingen som har et ordentlig svar!?

Men bruk msconfig

Skrevet
Du trenger ikke MS Antispyware for å endre på oppstartsprogrammer. Gå på Startmenyen, trykk Kjør/Run og skriv inn msconfig.

5325598[/snapback]

Viste at det var ein enklare måte, men eg kom ikkje på kvafor ein kommando du måtte skrive inn i "kjør".

dorR: Det må nesten ha vore nokon som har lagt Sims til manuelt blant programma som starter automatisk. Sikkert nokon som er veldig glad i spelet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...